Verzenden/Retourneren


Verzenden

Levertijd
Bestellingen op werkdagen voor 16.00 uur worden dezelfde dag afgehaald door PostNL, mits de betaling dan binnen is. Normaliter heeft u de bestelling dan de volgende dag is huis, echter zijn we wel afhankelijk van PostNL. 

PostNL bezorgservice
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. PostNL is verantwoordelijk voor de bezorging, normaliter gebeurd dit binnen 1 à 2 werkdagen nadat de bestelling bij ons is afgehaald. Als maximum hanteert PostNL een levertijd van 5 werkdagen.
Als de bestelling niet door de brievenbus past en u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u ook deze aflevering mist, kunt u de bestelling nog twee weken ophalen op het postkantoor. Er wordt altijd een handtekening voor ontvangst gevraagd door de postbode.

Verzendwijze
U kunt kiezen voor onverzekerde verzending, aankomst verzekerde verzending (verzending via PostNL Pakketpost) en geheel verzekerde verzending. 

1. PostNL Brievenbus Post
Bij Brievenbus post betreft het een onverzekerde verzending (€ 2,95) en draagt u zelf de verantwoordelijkheid met betrekking tot de al dan niet aangekomen producten. Mocht er dus een product niet aankomen of transportschade opgelopen hebben, dan ligt de verantwoordelijkheid bij u. Voor levering naar België of een ander Europees land geldt een toeslag van € 1,-.

2. PostNL Pakketpost
Wij bieden u ook de mogelijkheid te kiezen voor PostNL Pakketpost (€ 8,95). Hierbij dragen wij alleen de verantwoordelijkheid dat de bestelling bij u aan komt, hierbij is de inhoud niet verzekerd.
Hierbij zal uw bestelling worden verzonden met pakketzegel. Hierbij zit een Track&Trace barcode en kunt u zien waar het pakket zich bevind.

3. PostNL Verzekerde verzending
U heeft ook de mogelijkheid om te kiezen voor verzekerde verzending (€ 10,95). Mocht de bestelling dan niet aankomen of een product heeft transportschade opgelopen, dan ligt de verantwoordelijkheid bij Minigadgets.nl. Hierbij zal uw bestelling worden verzonden met pakketzegel. Hierbij zit een Track&Trace barcode en kunt u zien waar het pakket zich bevind.

Indien u nog vragen heeft over het betalen en verzenden van een bestelling, dan kunt u contact op nemen via onze klantenservice.

Retouren

Na ontvangst van uw bestelling heeft u ten allen tijden het recht om uw aankoop, zonder opgaaf van reden, binnen 14 dagen ongedaan te maken. U kunt bij  klantenservice@minigadgets.nl een retourformulier aanvragen. U krijgt daarop z.s.m. een bevestiging, waarna u de artikelen retour mag sturen met ingevuld retourformulier.
De producten moeten in de originele onaangebroken verpakking zitten. Houdt u er rekening mee dat u zelf de kosten voor het retoursturen draagt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet in behandeling genomen. Na ontvangst zullen wij u een nieuw exemplaar sturen of het aankoopbedrag van de goederen zal aan u terugbetaald worden, afhankelijk van uw keuze.

Gratis Retour
De artikelen die u retour wilt sturen kunt u ook in dezelfde envelop versturen waarin u de bestelling heeft ontvangen. Plak deze dan dicht en zet er 'Retour Afzender' op en u hoeft er geen postzegels op te plakken. Wij kunnen de producten ook omruilen, u kunt dit aangeven op het retourformulier. Wanneer u artikelen wilt ruilen of retourneren, zonder dat het artikel defect is, dan kunt u de order/verzendkosten niet terug krijgen.
Bestellingen worden met de hoogst mogelijke zorgvuldigheid verwerkt en verzonden. Er kan echter altijd iets fout gaan. Mocht u goederen geleverd krijgen die u niet besteld heeft, meld dit dan via de online klantenservice  (klantenservice@minigadgets.nl).